utorak, 26. siječnja 2010.

"Grad mostova", "grad vode", ali i "The Cheese Square"



Gdje se nalazi Kraljica Jadrana?
Posjetili smo prekrasan grad vode, Veneciju. Venecija svojim izgledom nebi one najzahtjevnije razveselila, ali kada uđete, doplovite ili doletite u sam centar u vama se probudi jedan neobičan osjećaj.
Dali zbog toga što dolazite u grad brodićem ili gliserom? Dali zbog toga što je sve u vodi? Dali zbog toga što ceste nisu asfaltne? Možda zbog veselih i raspjevanih prolaznika, ali i zaljubljenih parova?
Neznam, moram priznati da sam se i ja osjećao pomalo zaljubljenim kada sam vidio vesele ljude, te probao razne specijalitete koje su nudili mali restorančići.
Zaista je mnogo detalja koje ima taj divni vode grad... od trgova, gondola od kojih svaka ima svoju priču, ( Pitate se zašto su one takvih dimenzija?), mostića, kanala, ali i bogate povijesti na kojoj počiva ovaj više stoljetni grad!
Uživajte u klipiću koji sam pripremio!

Nema komentara:

Objavi komentar