četvrtak, 28. siječnja 2010.

Kraljevski dobro fotografiranje







Moje prvo putovanje, sam u pratnji fotića, i tek nekoliko dana punoljetanosti bilo je za mene veoma izazovno. Veliki grad, kraljevstvo, kultura, ali i veliki broj prekrasnih ljudi sa kojima i dan danas razvijam prekrasno prijateljstvo. London!
London je za mene uvijek bio posebno mjesto... Mjesto gdje se uvijek neke nove stvari otkrivaju ( medicina, umjetnost, sport...) i mjesto poznatog humora "Only Fools and Horses" :) , ali i kulture i gore navedene umjetonsti, koja me je privukla u taj kraljevski grad.
Fotografirajući detalje u novo otkrivenom gradu, naišao sam na mali problem, da mi sve što želim staviti u fotografiju nemože stati u jedan kadar. Sijetio sam se priči, tadašnjih starih majstora fotografije, o panoramskom načinu snimanja.
Odmah sam ulovio prvi zid za nasloniti fotoaparat i počeo okidati svoje prve panorame... Prva koja je nastala bila je ova gore koju sam od milja nazvao "Kraljevska panorama", predpostavite zašto?
Naravno, nakon brze škole panoramske fotografije, vratio sam se u svoj Londonski kvart Elephant&Castle obraditi fotke, a i odigrati sa susjedima turnir u biljaru.
Od tada uvijek volim fotografirati panorame, jer su nekada zaista posebne i lijepe.
Jučer sam se susreo ponovno se sa panoramskim načinom snimanja, ali i mogučnostima koje ono zapravo pruža. Lijepi je taj svijet panoramske fotografije. Uskoro ću postaviti neke zagrebačke panorame, a do tada lijepi pozdrav svima!

Vaš "The Cheese Square" tim i Branimir Budak-Aid


Nema komentara:

Objavi komentar